Brev:
Vitaminer - 13 mdr.
13. maj 2008
Alder:
13 mdr.
Vitaminer - 13 mdr.
Hej
Jonas er nu 13 mdr og er startet i vuggestue. Han har et godt immunforsvar - og har ikke været meget syg - kun lidt "snottet" et par gange.
Jeg stoppede med at give ham d-dråber da han blev et år og jeg vil - trods årstiden - gerne at han skal ha en vitaminpille daglig.
Det er Jonas bare ikke helt enig i - jeg har forsøgt flere forskellige - men uden held, forsøgt knuse dem og snige dem ind - men uden held.
Har du ideer til indtagelse og mærke ;o)
Hilsen Jonas mor